اجاره جرثقیل ۷ تن

اجاره جرثقیل ۷ تن

اجاره جرثقیل ۷ تن

کاربرد این نوع جرثقیل ( جرثقیل ۷ تن )

به دلیل کوچک بودن ابعاد این نوع جرثقیل کاربرد بسیار زیادی دارد مخصوصا در مکان های کوچک، همچنین این نوع جرثقیل برای مکان های پر ارتفاع مخصوصا برای تعمیرات نمای ساختمان یا نصب روشنایی با نصب سبد جرثقیل قابل استفاده می باشد. یکی دیگر از مزیت های این نوع جرثقیل نصب اسکلت در خیابان ها و کوچه های باریک است که ماشین های سنگین امکان مستقر شدن و تردد ندارند است. قابل ذکر می باشد که به دلیل کوچک بودن ابعاد این نوع جرثقیل اجازه تردد در طول شبانه روز را در شهر تهران دارا می باشد.

ابعاد این نوع جرثقیل

ابعاد این نوع جرثقیل ۲٫۷۰ × ۷٫۵ × ۲٫۲۰ می باشد. [ارتفاع × طول × عرض].  طول تلسکوپ (بوم) این نوع جرثقیل ۲۱ متر می باشد که باید در نظر داشته باشید که در صورت نزدیک بودن کالا با جرثقیل توانایی این را دارا می باشد که تا سقف وزن ۷ تن را جابه جا کند در صورت فاصله بیشتر کالا این توان به تدریج کاهش پیدا می کند در صورتیکه کالای ما در فاصله ۲۱ متری با جرثقیل باشد توان به ۵۰۰ کیلوگرم کاهش پیدا می کند.

قراداد با شرکتها

جرثقیل اطلس با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ آماده خدمات به شما مشتریان عزیز، افتخار ما رضایت شماست، جرثقیل اطلس اماده هر گونه قراداد ماهیانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.

۷ روز هفته اماده ایم

جرثقیل اطلس به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته در تهران و حومه با دارا بودن بروزترین ماشین آلات سنگین و سبک و تیم حرفه ای همراه شما در زمینه های حمل و نقل و درخواست جرثقیل و اجاره جرثقیل ۷ تن می باشد.

قیمت مناسب در اجاره جرثقیل

جرثقیل اطلس برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان عزیز با قیمت های فوق العاده پایین و رقابتی خدماتی اعم از اجاره جرثقیل ۷ تن ارائه می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *