اجاره جرثقیل سنگین

اجاره جرثقیل سنگین

اجاره جرثقیل سنگین

ناوگان حمل و نقل جرثقیل اطلس در وزن های ۳، ۵، ۱۰، ۲۵، ۵۰، ۸۰ الی ۱۶۰ تن خدمات رسانی می کند همچنین در صورتی که وزن کالا یا دستگاه شما بالای ۱۶۰ تن می باشد می توانید نسبت به اجاره جرثقیل سنگین و یا جابه جایی کالای خود را به ما بسپارید.

اجاره جرثقیل سنگین در وزن های ۳ الی ۱۶۰ تن

جرثقیل اطلس افتخار این را دارد که جابه جایی و حمل و نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن های متفاوت ۳ الی ۱۶۰ تن در تمامی نقاط تهران، با کمترین زمان ممکن انجام دهد. همچنین اگر پروژه و حجم کاری شما بالا است می توانید حمل و نقل خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید و در صورتی که نیاز به اجاره جرثقیل سنگین و سبک دارید میتوانی با کارشناسان ما در تماس باشید و با مشاوره نوع مناسب جرثقیل را برای اجاره انتخاب کنید، همچنین در صورتی که نیاز به اجاره بالابر برای نظافت نمای ساختمان و یا تعمیرات در ارتفاعات که امکان دسترسی به انها میسر نیست دارید میتوانید با ما بالابر مورد احتیاج خود را اجاره کنید.

اجاره جرثقیل سنگین 1

رضایت مشتریان

تمامی تلاش تیم ما در جرثقیل اطلس برای پایداری بیشتر و کیفیت بیشتر در خدمات رسانی می باشد و افتخار این را داریم که اعلام کنیم تمام مشتریان ما رضایت تمام نسبت به ما داشته و اعلام می نمایند.

ایمنی بالا در جابه جایی

جرثقیل اطلس برای تضمین ایمنی جابه جایی های خود از تجهیزاتی ایمن و بروز استفاده می کند کارشناسان ما از زبده ترین ها و مجرب ترین ها گرد هم امده اند تا تجربه نا خوشایندی برای هیچ یک از مشتریان عزیز پیش نیاید.

تسریع در انجام خدمات

ما برای زمان با ارزش شما احترام قائلیم و افتخار این را داریم که با سرعت بالا و رضایت مشتری کالا را جابه جا کنیم.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *