چرا حمل و نقل خود را به جرثقیل اطلس بسپاریم؟

چرا حمل و نقل خود را به جرثقیل اطلس بسپاریم؟

چرا حمل و نقل خود را به جرثقیل اطلس بسپاریم؟

جرثقیل اطلس با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در جرثقیل های کوچک و بزرگ  همچنین بالابر و جرثقیل های کفی خدمات خود را در وزن های ۳ الی ۱۶۰ تن انجام می دهد.

جابه جایی و حمل و نقل

برای راحت تر شدن اجاره جرثقیل ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده‌ایم. همچنین اگر حجم کاری شما کم و نیازی به اجاره ندارید، می‌توانید با یک تماس و مشاوره به راحتی جابه جایی و حمل خود را به ما بسپارید.

جابه جایی و حمل و نقل

امکانات ما

ما همراه برای بهبود بخشیدن در تناژ مختلف جرثقیل های متنوعی را در تهران مستقر کرده ایم مانند: جرثقیل های ۳، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۵۰، ۸۰، ۱۶۰ تن.

پرسنل زبده

جرثقیل اطلس به علت وجود انبوه تقاضا در تهران از پرسنل بسیار زبده و اموزش دیده استفاده میکند که خطرات احتمالی را تا حد امکان کاهش دهد.

پرسنل ذبده

باکمترین خطر

به دلیل استفاده از پرسنل زبده جابه جایی کالای خود را با ما بدون مشکل تجربه کنید هیچ تبلیغی بهتر از یک بار امتحان کردن نیست.

قراداد با شرکتها

جرثقیل اطلس با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ آماده خدمات به شما مشتریان عزیز، افتخار ما رضایت شماست، جرثقیل اطلس اماده هر گونه قراداد ماهیانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.

سرعت بیشتر در ارائه خدمات

ما با افزایش تقاضا و نیاز روز افزون در ارائه خدمات در این زمینه ها بالاخص در اجاره جرثقیل امادگی خود را در ارائه هرچه سریعتر و راحت تر به مشتریان عزیز اعلام می می نماییم.

شبانه روزی

۳۶۵ روز سال هفت روز هفته به صورت شبانه روزی در تمامی مناطق به ویژه در غرب تهران اماده خدمات رسانی هستیم.

اجاره جرثقیل اطلس

جرثقیل اطلس از جمله‌ی شرکت‌هایی است که با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌ها برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر جابجایی بارهای سنگین را با کمترین قیمت و خسارت انجام می‌دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *