جرثقیل بوم بلند

جرثقیل بوم بلند

جرثقیل بوم بلند

کاربرد این نوع جرثقیل ها در ارتفاعات می باشد همانند نصب اسکلت، نصب سیلو، نصب چیلر، نصب تاور و… این نوع جرثقیل ها از ۷ الی ۳۰۰ تن مورد استفاده قرار میگیرد.

سرعت در خدمات دهی

اغلب مشتریان به علت ضیق وقت زمانی کافی برای رسیدن جرثقیل از فاصله دور را ندارند لذا جرثقیل اطلس این خدمات را برای بهبود بخشیدن در سرعت کار در نظر گرفته است.

۷ روز هفته

جرثقیل اطلس به صورت شبانه روزی و ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته در تهران و حومه با دارا بودن بروزترین ماشین آلات سنگین و سبک و تیم حرفه ای همراه شما در زمینه های حمل و نقل و درخواست جرثقیل و اجاره جرثقیل بوم بلند همچنین اجاره بالابر می باشد.

قیمت مناسب در اجاره جرثقیل بوم بلند

اجاره جرثقیل بوم بلند همچنین اجاره بالابر را در هر ساعت شبانه روز  با قیمتی  فوق العاده مناسب از ما بخواهید.

خدمات ما

ما همواره برای بهبود بخشیدن خدمات در تناژ مختلف جرثقیل های متنوعی را  مسقر کرده ایم اعم از جرثقیل های ۳،  ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۵۰، ۸۰ الی ۱۶۰ تن.

جرثقیل بوم بلند

قراداد با شرکتها

جرثقیل اطلس با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در صنعت جرثقیل های کوچک و بزرگ آماده خدمات به شما مشتریان عزیز، افتخار ما رضایت شماست، جرثقیل اطلس اماده هر گونه قراداد ماهیانه یا سالانه با شرکتهای خصوصی و دولتی می باشد.

کمترین خطرات احتمالی

جرثقیل اطلس از پرسنل بسیار زبده و اموزش دیده استفاده میکند که خطرات احتمالی را تا حد امکان کاهش دهد.

جرثقیل بوم بلند

جرثقیل های بوم بلند قابلیت نصب سبد به روی خود دستگاه  برای زیبا سازی شهر و غیره در ارتفاعات را نیز دارد این نوع جرثقیل ها جابه جایی دستگاه ها ، کانکس ، پالت و غیره را به عهده میگیرند.

مزیت جرثقیل بوم بلند

حسن جرثقیل بوم بلند، جرثقیل بوم بلند  همانطور که میدانید اغلب برای ساختمان و پروژهای بلند به کار میرود کارای های دیگر جرثقیل بوم بلند جابه جایی دستگاهای داخل سوله های که سقف انها اجازه کار با جرثقیل ماشینی را دارد به کار میرود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *