اجاره جرثقیل اطلس

اجاره جرثقیل اطلس

اجاره جرثقیل اطلس

جرثقیل های سقفی

جرثقیل سقفی برای جابه جایی دستگاه ها داخل سوله های سقف کوتاه که شرایط استفاده ازجرثقیل ماشینی را ندارد مناسب می باشد.

جرثقیل های کفی

جرثقیل کفی اغلب از ۳ الی ۱۵ تن به کار گرفته می شود  این نوع جرثقیل ها جابه جایی دستگاه ها ، کانکس ، پالت و غیره را به عهده میگیرند حسن این نوع جرثقیل ها به صرفه بودن در هزینه و زمان بوده است که نیازی به هماهنگی دو ماشین (جرثقیل و کفی) را ندارد اغلب این نوع جرثقیل ها از بوم(تلسکوپ) بلند برخوردار نیستن اما در این نوع جرثقیل ها نیز استثنا وجود دارد.

جرثقیل های بوم بلند

جرثقیل بوم بلند  همانطور که میدانید اغلب برای ساختمان و پروژه های بلند به کار میرود، جرثقیل های بوم بلند قابلیت نصب سبد به روی خود دستگاه  برای زیبا سازی شهر و غیره در ارتفاعات را نیز دارد.

جرثقیل های سبد دار

جرثقیل سبد دار به علت دارا بودن اتاق استفاده های گوناگونی دارد که اغلب برای تعمیرات تیر های برقی، نظافت نمای ساختمان، تعمیرات داخل تونلها، نصب بنر یا هرگونه تعمیرات و یا زیبا سازی در ارتفاعات.

قیمت اجاره جرثقیل

اجاره جرثقیل در تهران ، جرثقیل بوم بلند و کفی دار، سبد دار و بالابر را در هر ساعت شبانه روز  با قیمتی  مناسب از ما بخواهید.

اجاره جرثقیل در تهران

جرثقیل اطلس ارزان، سریع، مطمئن، بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز، جرثقیل اطلس آماده کرایه جرثقیل و اجاره جرثقیل در تهران و حمل و نقل از ۳ الی ۱۶۰ تن در تمام نقاط تهران و حومه، همچنین قبل از اقدام به اجاره جرثقیل مورد نیاز خود میتوانید از مشاوره کارشناسان این موسسه در انتخاب نوع مناسب جرثقیل با تناژ لازم و متناسب راهنمایی لازم را دریافت نمایید و سپس اقدام به اجاره جرثقیل و اجاره بالابر کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *